راهنمای انتخاب بهترین عطر برای هر فصل سال

راهنمای انتخاب بهترین عطر برای هر فصل سال

راهنمای انتخاب بهترین عطر برای هر فصل سال

انتخاب یک عطر مناسب برای شما، مخصوصا عطری که شما را از دیگران متمایز کند و باعث شود احساس کنید که شخصی خاص و منحصر به فرد هستید، کار ساده‌ای نیست. عطرها به شما شخصیت، هیجان، حس ماجراجویی و شادی می‌دهند. پس هنگام انتخاب یک عطر، به جز سلیقه شخصی خود، چند مورد دیگر را هم باید در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

فصل یکی از آن موارد است. احتمالاً می‌دانید که درجه حرارت تاثیر زیادی در چگونگی درک و استشمام و انتشار رایحه‌ها دارد. به عنوان مثال هوای گرم، رایحه‌های عطر را تشدید می‌کند، در حالی که هوای سرد تبخیر آنها را کاهش می‌دهد. این امر باعث می‌شود در هنگام انتخاب و خرید عطر برای فصول مختلف سال تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

لباس و اکسسوری‌ها استایل شما را می‌سازند، ولی اگر می‌خواهید افراد اطراف خود را واقعاً تحت تأثیر قرار دهید و استایل خود را کامل و بی‌نقص کنید، باید مطابق با فصل عطر و ادکلن خود را با دقت انتخاب کنید. شما اگر در فصل تابستان بهترین لباس زمستانه‌تان را بپوشید خوشپوش بنظر نخواهید رسید.، پس استفاده از رایحه تابستانه در فصل زمستان و بالعکس باعث می‌شود دیگران به سلیقه شما شک کنند.

اگر برای هر فصل یک عطر شخصی جداگانه دارید، نشان می‌دهد به کلاس و جزئیات توجه بیشتری دارید.

در ادامه به نکات مهم انتخاب عطر برای فصل‌های مختلف اشاره می‌کنیم.

فصل بهار

خانواده عطر: رایحه‌ گیاهان و سبزه‌ها

فصل بهار به معنی طراوت، تازگی، خوشبختی، شادی، خوشحالی و شکوفایی است. این زمانی است که درجه حرارت هوا بالا می‌رود و درجه خلق و خوی خوب و شادی شما نیز با آنها بالا می‌رود. این احساس را با عطر مناسب تقویت کنید.

بهترین رایحه‌های فصل بهار بهتر است که ترد، لایت و تازه باشند، مانند عطر نعنا، ریحان، شکوفه‌های پرتقال و غیره.

 

انتخاب عطر مناسب برای فصل بهار

 

فصل تابستان

خانواده عطر: رایحه گل‌ها

تابستان فصل میوه‌های رسیده، تعطیلات و هوای گرم است. این زمانی است که همه ما در مورد دریا و شب‌های طولانی تابستان گرم فکر می‌کنیم و از آن لذت می‌بریم. در تابستان عطرهای تازه و خنک‌تری را انتخاب کنید تا با آب و هوای گرم بهترین تضاد را داشته باشند.

عطرهای تابستانی نیز باید کم و به نرمی استفاده شوند، زیرا عطر آنها به دلیل دمای زیاد بسیار قوی‌تر می‌شود. رایحه‌های مشهور تابستانی ترنج، گل رز، گل یاس، میموزا، شکوفه‌های پرتقال و غیره هستند.

 

عطر چوب‌های مختلف در فصل تابستان بهترین انتخاب هستند

فصل پاییز

خانواده عطر: رایحه‌ چوب‌ها

با شروع فصل پاییز دمای هوا سردتر می‌شود و سرانجام از آن همه هیاهو و گرمای تابستان احساس راحتی می‌کنیم. پاییز این آرامش را با خود به ارمغان می‌آورد و ما باید برای هوای سردتر خود را آماده کنیم. فصلی که بهترین زمان برای پیاده‌روی در پارک است و می‌توانید از ریزش برگ‌های آن نهایت لذت را ببرید،هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها هستند.

رایحه‌های گرم و مُشک گونه برای خصوصیات پاییزی مناسب هستند، مانند نعناع هندی، وتیور، چوب صندل، کهربا، بلوط و غیره.

 

آنتخاب عطر مناسب برای فصل پاییز

 

فصل زمستان

خانواده عطر: رایحه‌های شرقی

باید بدانید که زمستان محبوب‌ترین فصل برای انتخای عطر است، چرا؟ زیرا درجه حرارت سرد به تمام رایحه‌های ظریف و پیچیده زمان لازم را برای بیان کامل خود می‌دهد. از سوی دیگر، عدم فعالیت و تحرک زیاد، اجازه می‌دهد تا عطرها انتشار بیشتری پیدا کنند. زیرا حس بویایی شما توسط بوهای اطراف مختل نمی‌شود و می‌تواند روی رایحه های عجیب و غریب شرقی که هم قوی و هم گرم هستند تمرکز کنید.

بهترین رایحه‌های زمستانی وانیل، دارچین، کهربا و رایحه‌هایی از ادیه‌جات و غیره است.

انتخاب عطر مناسب فصل زمستان

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه