روش حمل کیف شما در مورد شخصیت چه می‌گوید

روش حمل کیف شما در مورد شخصیت چه می‌گوید

روش حمل کیف شما در مورد شخصیت شما چه می‌گوید

ما هر روز زمانی را صرف انتخاب کیف خود می‌كنیم غافل از اینکه روش حمل کیف ما، چیزهای زیادی در مورد ما می‌گوید. به گفته کارشناسان زبان بدن در مورد شخصیت ذاتی ما چیزهای زیادی می‌گوید. آنها معتقدند هر روشی که ما برای حمل کیف خود انتخاب می‌کنیم دلیلی دارد که به نوع نگرش و باورهای ما برمی‌گردد.

در ادامه این نوشته به شما می‌گوییم که نحوه حمل کیف شما در مورد شخصیت شما چه می‌گوید.

 

حمل کیف روی یک شانه و نزدیک بدن

شما عملگرا هستید و دوست دارید دیگران بدانند که شایسته اعتماد شما هستند. به عنوان یک فرد عملگرا، دوست ندارید وقت خود را با چیزهای کوچک تلف کنید. نگرش محتاطانه شما به این معنی است که تمایل دارید در عموم مردم زیرک و مراقب خود باشید. به گفته کارشناسان اگر کیف این افراد را بکشید باعث به وجود آمدن ترس و کاهش اعتماد به نفس در آنها می‌شود و نگران سرقت کیفشان می‌شوند.

حمل کیف روی یک شانه و نزدیک بدن

حمل کیف روی یک شانه به شکل آزاد و رها

در این روش فرد کیف خود را روی یک شانه و در یک طرف بدن به صورت آزاد و رها حمل می‌کند. این افراد با نگرش آسوده و بیخیال خود زندگی را همانطور که به سمتشان می‌آید می‌بینند و توصیف می‌کنند.

شما با نگرش خودجوش، بیخیال خود دوست دارید زندگی را همانطور که به وجود می آید توصیف کنید. دیگران شما را فردی مطمئن، ثابت قدم و با اعتماد به نفس بالا می‌شناسند. این افراد دوست دارند که استایل آنها دیده شود و از طرفی دیگر آزادی بیشتری می‌خواهند. همچنین برندهای معروف و مشهور برای این افراد در اولویت قرار ندارد.

حمل کیف روی یک شانه و نزدیک بدن

 

حمل روی آرنج 

این روش حمل نشان از اعتبار و اقتدار فرد است. این افراد استایل و پرستیژ خود را در اولویت قرار می‌دهند و این به بقیه میگوید که آنها یک کیف باارزش و گران قیمت را حمل می‌کنند. در این روش‌، هر چه فرد کیف بزرگتری را انتخاب کند به این معنی است که تمایل بیشتری به دیده شدن دارد.

اگر دقت کنید بیشتر سلبریتی‌ها با این روش کیف خود را حمل می‌کنند، به ویژه در مراسم‌ و موقعیت‌های مهم. کیف خود را روی آرنج دستتان بیندازید و احساس برتری کنید.

حمل روی آرنج 

 

حمل کیف با یک دست

این روش شخصیت شما را کمی پیچیده‌تر نشان می‌دهد و دیگران شما را فردی منظم و کارآمد می‌دانند. چون در این روش کیف کوچکی در دست شما قرار دارد توجه نگاه افراد را به لباس شما منتقل می‌کند.

حمل کیف با یک دست

 

گرفتن کیف جلوی بدن با هر دو دست

کارشناسان زبان بدن معتقدند این روش مخصوص افراد خجالتی است. این روش نشان می‌دهد که فرد خجالتی است و نیاز دارد از خود محافظت کند.

گرفتن کیف جلوی بدن با هر دو دست

 

حمل ضربدری در جلو بدن

این روش آزادی عمل و احساس اطمینان بیشتری به فرد می‌دهد. همینطور این روش بیشترین راحتی را برای شما فراهم می‌کند و دسترسی راحت‌تری به کیفتان می‌دهد.

کسانی که زیاد پیاده‌روی می‌کنند اغلب کیف خود را به این شکل حمل می‌کنند، زیرا فکر می‌کنند امن‎‌ترین و آسان‌ترین روش حمل کیفشان همین است.

حمل ضربدری در جلو بدن

 

حمل ضربدری درپشت بدن

شما شخصیتی خونسرد و آرام دارید و مورد اعتماد دیگران هستید. شما با هدفی روشن و مشخص در ذهن خود گام برمی‌دارید و نگران کیف خود نیستید. شما نمیخواهید نگران چیزهایی باشید که در حال حمل آنها هستید.

شما در از بین بردن بارها و مشکلات زندگی عالی هستید و دوست دارید زندگی را از درون یک لنز معمولی و آرام‌تر مشاهده کنید.

حمل ضربدری درپشت بدن

 

حمل کوله‌پشتی

افرادی که کوله‌پشتی ورزشی می‌کنند مستقل‎تر هستند و می‌خواهند از خود و دیگران مراقبت کنند. در حالی که آزادی مهم است، شما در درجه اول دوست دارید برای هر موقعیتی آماده باشید. معمولا شما چیزی را به حال خود رها نمی‌کنید و یکی از افراد مطمئن و قابل اعتماد در گروه خود هستید.

شما به زندگی سالم اعتقاد شدید دارید و در داشتن تعلق خاطر احساس راحتی می کنید. علاوه بر این، غریزه طبیعی شما ممکن است از دیگران قوی‌تر باشد. شما از اینکه دیگران در مورد شما فکر می‌کنند دچار استرس نمی‌شوید، شما خونسردی خود را حفظ می‌کنید و به خودکفایی و کارآمدی خود افتخار می‌کنید.

حمل ضربدری درپشت بدن

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه