زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399 را بشناسیم

معرفی زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399

زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399 را بشناسیم

فصل بهار 2020 ، 1399 شروع شد و با خود ترندهای جدیدی را روانه بازار و دنیای مد و فشن کرد. زیورآلات هم از این مسئله جدا نیستند و در امسال ترندهای خاص خود را دارند. قبل از اینکه برای خرید زیورآلات بهاره خود اقدام کنید بهتر است این نوشته را تا انتها بخوانید، زیرا می‌خواهیم پنج اکسسوری زیور ترند امسال را که توسط معروفترین طراحان مد بکار گرفته شده است را به شما معرفی کنیم.

ضمنا در نوشته‌ای دیگر به طور کلی علاوه بر زیورآلات، دیگر اکسسوری‌های ترند 2020 به شما معرفی شده‌اند. اگر این مطلب را نخوانده‌اید به لینک زیر مراجعه کنید.

اکسسوری‌های ترند 2020 را بشناسیم و استفاده کنیم

1- زیورآلات رنگارنگ

برای بهار 2020 | 1399 زیورآلات طلایی و نقره‌ای را فراموش کنیم. امسال زیورآلات رنگارنگ ترند شده اند. زیورآلات فلورال روشن و مرواریدی رنگانگ از جمله ترندهای امسال هستند. با آنها کودک درون خود را بیدار کنید و تجربه‌ای سرگرم کننده داشته باشید.

زیورآلات رنگارنگ، ترند بهار 2020 | 1399

2- گوشواره تک

استفاده از گوشواره تک نیز یکی دیگر از ترندهای امسال است. با یک گوشواره توجه را به صورت خود جلب کنید. برای اینکه زیبایی گوش دیگر شما هم بی نصیب نماند از یه گوشواره دکمه‌ای ریز استفاده کنید. سعی کنید هر دو گوشواره با هم هماهنگ باشند.

گوشواره تک، زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399

3- گردنبند زنجیری بزرگ

امسال گردنبندها زنجیری بسیار بزرگ و درست شده اند. این گردنبند‌ها از متریال‌های مختلفی هستند که انتخاب آن به سلیقه و استایل شما بستگی دارد.

گردنبند زنجیری بزرگ، زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399

 

4- زیورآلات مرواریدی

استفاده از زیورآلات مرواریدی در بهار امسال بسیار بیشتر از سال های قبل است. مروارید همیشه یک متریال کلاسیک در ساخت زیورآلات بوده است، پس از خرید آنها نگران نباشید چون هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

زیورآلات مرواریدی، زیورآلات ترند بهار 2020 | 1399

5- گوشواره‌ حلقه‌ای بزرگ

گوشواره‌های حلقه‌ای همیشه مورد استفاده قرار گرفته اند. اما امسال تغییری اساسی کرده‌اند و اندازه آنها بسیار بزرگ‌تر شده است. اگر می‌خواهید توجه را به سمت صورت خود جلب کنید از این گوشواره‌ها استفاده کنید.

گوشواره حلقه‌ای بزرگ، زیورآلات مرواریدی

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه