شلوار مام استایل آبی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

شلوار مام استایل آبی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

شلوار مام استایل آبی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

شاید شلوارهای مادران خود را در گذشته‌ای نه چندان دور به یاد داشته باشید. شلوار مام استایل یکی از انواع شلوارهای زنانه  و یکی از ترندهای مورد علاقه خانم‌ها است و اکثر فشن بلاگرها و استایلیست‌ها هم از این استایل پیروی می‌کنند. این شلوار یکی از ترندهایی است که بعد از مدت‌ها با قدرت دوباره به صنعت مد برگشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت. پس شاید بهتر باشد ما هم به عنوان یک خانم یکی از آنها را در کمد خود داشته باشیم.

شلوار مام استایل به شلوار جین زنانه‌ای گفته می‌شود که پاچه راسته و فاق بلندی دارد. رنگ آنها بیشتر آبی روشن و ملایم است و در استایل‌های کژوال و روزانه استفاده می‌شوند و بسیار راحت هستند. این مدل شلوارها دوباره از سال 2018 ترند شدند، تنها تغییری جین که در این شلوارها مشاهده می‌شود این است که پاچه شلوار‌های مام استایل را تا می‌زنند تا ظاهری شیک و امروزی‌تر داشته باشند.

صورتی و آبی

اگر دنبال یک استایل شاد و دخترونه هستید شلوار خود را با یک تی‌شرت یا بلوز صورتی بپوشید. یک کتونی سفید استایل شما را کامل می‌کند.

شلوار مام استایل آبی

 

سفید و آبی

با این ترکیب رنگ می‌توانید یکی مینیمالیست باشید. شلوار مام استایل علاوه بر استفاده روزمره، در مهمانی‌های دوستانه و خودمانی کاربرد دارند. در همچین موقعیتی برای خانم‌ها یک شومیز سفید و کفش پاشنه بلند و برای دخترهای جوان تی‌شرت سفید و کتونی را پیشنهاد می‌کنیم.

شلوار مام استایل آبی و سفید

 

مشکی و آبی

اگر به دنبال یک استایل سنگین به همراه این مدل شلوار هستید آن را با رنگ مشکی بپوشید. رنگی مشکی از قوی‌ترین رنگ‌ها است و ظاهر شما را شیک و زیبا می‌کند.

شلوار مام استایل آبی و مشکی

 

زرد و آبی

زرد و آبی در کنار هم تشکیل یک ترکیب شاد و پر شور و شوق را می‌دهند. رنگ زرد هیجان‌آور است و برای فصل تابستان و پاییز مناسب است.

شلوار مام استایل آبی و زرد

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه