لباس قهوه‌ای با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

لباس قهوه‌ای با چه رنگ‌هایی ست می‌شود

لباس قهوه‌ای با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های گرم و خنثی است که از ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز به وجود می‌آید. محدوده آن از رنگ شیری شروع شده و تا قهوه‌ای سوخته ادامه پیدا می‌کند. رنگ قهوه‌ای بیشتر ما را به یاد فصل سرما، پاییز و زمستان می‌اندازد. همینطور در این فصول استفاده از لباس قهوه‌ای و سایه‌های مختلف آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

رنگ قهوه‌ای در نگاه اول ممکن است برای جوانان زیاد جذاب و پر استفاده به نظر نیاید و شاید برایشان کسل کننده باشد. ولی نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر این رنگ و رنگ‌های هماهنگ با آن را به خوبی بشناسیم نه تنها این رنگ خسته‌کننده نخواهد بود بلکه یکی از رنگ‌های شیک و پولدار پسند می‌باشد.

انواع طیف‌های رنگ قهوه‌ای شامل شیری، عاجی، بژ، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای دودی، شکلاتی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای سوخته می‌باشد.

پالت رنگ قهوه‌ای

در ادامه رنگ‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی با رنگ قهوه‌ای ست می‌شوند.

 

قهوه‌ای و زرشکی

باید به خانم‌هایی که رنگ قرمز را دوست دارند بگوییم که می‌توانند از آن در کنار لباس قهوه‌ای استفاده کنند. ولی نکته مهم این است که باید تناژهای تیره‌تر رنگ قرمز مثل زرشکی را انتخاب کنید. استفاده از این دو رنگ در کنار هم بسیار عاقلانه و هوشمندانه است ولی بهتر است یک رنگ سوم مثل قرمز نیز به این ترکیب اضافه کنیم تا استایل ما متعادل و جذاب شود.

لباس قهوه‌ای و زرشکی

 

قهوه‌ای و آبی روشن

آبی روشن یکی از رنگ‌هایی است که با قهوه‌ای به خوبی ترکیب می‌شود و یک تضاد زیبا را به وجود می‌آورد. آبی یه رنگ سرد است و با قرار گرفتن در کنار رنگ قهوه‌ای گرمای آن را گرفته و ظاهر شما را زیباتر می‌کند.

لباس قهوه‌ای و آبی روشن

 

قهوه‌ای و مشکی

شاید به بتوان مشکی را سلطان رنگ‌ها نامید. یک رنگ همه کاره و همه فن حریف که هر جا سردرگم بمانید به کمک شما می‌آید. به جرات به می‌توان گفت که ترکیب رنگ لباس قهوه‌ای و مشکی فوق‌العاده شیک و جذاب است و یکی از استایل‌های مورد علاقه افراد پولدار. توضیحش سخت نسیت فقط کافی است به افرادی که از رنگ مشکی و قهوه‌ای در لباسشان استفاده کرده‌اند نگاهی بیندازید. خودتان متوجه جذب نگاهتان خواهید شد.

لباس قهوه‌ای و مشکی

 

قهوه‌ای و کرم

طیف‌های دیگر رنگ قهوه‌ای مثل کرم گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در کنار رنگ قهوه‌ای است. هارمونی زیبایی در کنار رنگ قهوه‌ای ایجاد می‌کند. می‌توانید از این دو رنگ با تناژهای مختلف در کنار یکدیگر استفاده نمایید.

لباس قهوه‌ای و کرم

 

قهوه‌ای و سبز

شاید یکی از بی‌نظیرترین ترکیب رنگ‌هایی که وجود دارد ترکیب رنگ قهوه‌ای و سبز است. نمادی از طبیعت و جنگل. ترکیبی که خالق آن نه انسان‌ها بلکه خداوند است. پس در مورد آن بحثی نیست. رنگ سبز با نشستن در کنار رنگ قهوه‌ای خستگی آن را می‌گیرد و به آن جانی تازه می‌بخشد.

لباس قهوه‌ای و سبز

 

قهوه‌ای و شتری

یکی از ترکیب رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها ترکیب رنگ قهوه‌ای و شتری است. ترکیبی که بهترین مثال آن استفاده از طرح پوست لئوپارد (پلنگ) در استایل خانم‌ها می‌باشد. همچنین این ترکیب در کنار شلوار جین آبی بسیار چشم نواز می‌شوند.

لباس قهوه‌ای و شتری
ست لباس قهوه‌ای و شتری

 

قهوه‌ای و صورتی

شاید فکر کنید که لباس قهوه‌ای و صورتی در کنار هم هارمونی زیبایی ایجاد نکنند. اینجا یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که باید بدانید چه طیفی از رنگ صورتی را انتخاب کنید. بهترین انتخاب می‌تواند رنگ صورتی کمرنگ و یا چرک باشد.

لباس قهوه‌ای و صورتی

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه