مدل مو مناسب با لباس شما کدام است؟

مدل مو مناسب با لباس شما کدام است؟

مدل مو مناسب با لباس شما کدام است؟

وقتی نوبت به انتخاب لباس و استایل برای کار یا هر موقعیت رسمی یا نیمه رسمی می‌رسد، مهم است که همه لباس‌ها و اکسسوری‌هایمان با یکدیگر  هماهنگ باشند. مدل مو و لباس اولین موضوعی مهمی است که باید در نظر گرفت و شما به عنوان یک خانم باید بهترین انتخاب را انجام دهید تا استایل جذاب و مناسب خود را بسازید.

پس وقتی به دنبال اکسسوری‌های مناسب مانند کیف دستی، زیورآلات و کفش می‌گردید، این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که موهایتان را چه مدلی ببندید یا باز بگذارید. در این نوشته چند نکته در مورد ست کردن و هماهنگی مدل مو با لباستان گفته می‌شود تا از آنها در مواقه مورد نیاز استفاده کنید.

 

استایل رسمی

در استایل رسمی باید کاملا جانب احتیاط را رعایت کنید زیرا همانطور که از اسمش پیداست قرار است در یک مکان و موقعیت رسمی حاضر شوید. پس باید نوع لباس، اکسسوری و مدل موی شما کاملا مناسب و جذاب باشد.

هر استایلی مدل مو مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال برای یک پیراهن مجلسی، مدل‌های موی فر و بسته شده به صورت شُل، با مقداری اسپری براق کننده کاملا مناسبه. ولی مدل مویی که میتونید برای یک پیراهن یا تونیک یقه هفت بافت انتخاب کنید فرق دارد. موهای حالت‌دار و صاف و بلند به حالت باز برای این لباس‌ها‌ مناسب هستند.

مدل لباس روی انتخاب مدل موی شما تاثیر زیادی می‌گذارد. برای بلوز و شومیزهای پشت گردنی مدل مو به شکل تیغ ماهی و یا ساده در نظر بگیرید یا از بالا دم موشی ببندید.

اگر برای تابستان یک پیراهن دخترانه انتخاب کرده‌اید، موهایتان را دم موشی شُل یا گیسباف شل ببندید. اینگونه استایل شما دخترانه‌تر و رویایی‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پیراهنتان به گونه‌ای است یکی از شانه‌هایتان بیرون می‌افتد، موهایتان را به حالت فر به طرف مخالف بیاندازید.

برای لباس‌های دکلته نکته اصلی شانه‌ها و گردن شما است که می‌بایست پیدا باشد. پس باید یه مدل شنیون مناسب را انتخاب کنید یا به صورت شل از پشت جمع کنید و بپیچید.

کسانی که پیراهن‌های پشت باز را انتخاب می‌کنند مدل مو فر پر حجم و بلند به همراه یک سنجاق و گیره‌ی زیبا برای زینت بخشیدن به موها گزینه‌ی خیلی خوبی است.

 

استایل ورزشی

در هنگام ورزش کردن به مدل‌ موهایی احتیاج دارید که با آنها احساس راحتی کنید و مزاحم شما نشوند. نکته مهم در استایل ورزشی محکم بستن موهایتان است. لباس و مدل مو خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که در باشگاه و سالن ورزشی هم با مد روز همراه باشید. محکم بستن موها احتیاج به توضیح ندارد، مدل مو مانند دم اسبی از بالا، بافت، بافت فرانسوی، و یا دم موشی سفت را انتخاب کنید. برای اینکه موهایتان موقع ورزش خراب نشود از واکس مو، تافت و اسپری استفاده کنید. بستن هد بند هم کمک زیادی به نگه داشتن موها و جذابیت شما می‌کند.

 

استایل کژوال

استایل کژوال یکی از استایل های پرطرفدار در تمام دنیاست و افراد اغلب آن را برای خود انتخاب می‌کنند. تنوع لباس ها در استایل کژوال فوق‌العاده زیاد است و از طرف دیگر دست شما برای انتخاب مدل مو بسیار باز است. در استایل های کژوال لازم نیست مدل مو رسمی انتخاب کنید، از طرف دیگر موهایتان خیلی هم نباید ساده باشد.

می‌توا‌نید موهایتان را باز بگذارید و دورتان بریزید. همچنین می‌توانید موهایتان را به یک طرف دم اسبی شل ببندید، یا اینکه باز هم موهایتان را از بالا سفت دم اسبی ببندید البته به شرط آنکه موهایتان لخت و صاف باشد. استفاده از روبان و کش مو همرنگ لباستان هم گزینه مناسبی است.

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه