قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

پوشیدن لباس خوب و داشتن استایل زیبا برای اکثر ما اهمیت زیادی دارد و هر استایلی اصول مربوط به خودش را دارد. ست کردن کیف و کفش مناسب می‌تواند استایل شما را درخشان‌تر کند. به هر حال نوع پوشش شما شخصیت شما را بیان می‌کند. پس بهتر است با یادگیری یک سری اصول و پیروی از آنها و کمی خلاقیت خود را شیک و عالی نشان دهیم.

در این نوشته چند قانون طلایی را که افراد شیک‌پوش از آنها برای ست کردن کیف و کفش خود استفاده می‌کنند برای شما توضیح می‌دهیم.

 

ست کردن یا ست نکردن؟ مسئله این است…

چه زمانی باید از کیف و کفش ست استفاده کنیم؟

برای ست کردن کیف و کفش ابتدا باید موقعیت را بسنجید. قرار است به کجا بروید؟ در چه مراسمی با چه نوع مهمان‌هایی حضور پیدا کنید؟

به عنوان مثال کفش‌های مدل‌های مختلف و متنوعی دارند که هر کدام برای یک موقعیت خاص مناسب هستند. برای استفاده‌های روزمره و غیر رسمی کفش‌هایی انتخاب کنید که پاشنه کوتاه‌تری دارند تا در طول روز احساس خستگی نکنید مثل کفش کالج.

کفش‌های راحتی مثل اسنیکرز و کتانی برای پیاده روی یا جمع‌های دوستانه مناسب هستند و کفش‌های پاشنه بلند برای مهمانی‌های رسمی انتخاب خوبی هستند.

مراسم‌های رسمی فرصت خوبی برای ست کردن کیف و کفش خانم‌ها هستند. بخصوص وقتی که می‌خواهید بسیار شیک بنظر برسید و قرار است عکس‌های شما تا سال‌ها دیده شود و حتی در فضای آنلاین و مجازی قرار گیرد. کیف و کفش ست همیشه زیبا بنظر می‌رسد.

قوانین طلایی ست کردن 

یک راه برای اینکه خود را کمی دلپذیر جلوه دهید و توجه را به جایی که می‌خواهید جلب کنید این است که از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. انتخاب یک رنگ خنثی نیز به شما کمک می کند. به عنوان مثال کیف مشکی خود را می‌توانید با یکی از رنگ‌های خنثی ست کنید.

مواقعی وجود دارد که کیف دستی یا کفش شما طرح‌دار یا چند رنگ است. یک راه ساده این است که یک هماهنگی کوچک ایجاد کنید. در چنین موقیتی بهتر است یکی از رنگ‌های موجود در طرح کیف یا کفشتان را برای ست کردن استفاده کنید.

به عنوان مثال یک کیف چند رنگ که طرح آن دارای رنگ‌های سفید‌، آبی و قرمز است باید با کفش‌هایی که کاملاً سفید، آبی یا قرمز هستند ست شوند.

تغییر فصل‌ها را در نظر بگیرید. استفاده از ترکیب رنگ‌های مناسب برای تغییر فصل‌ها استایل شما را هماهنگ‌ با فصل نشان می‌دهد. برای مثال برای فصل بهار می‌توانید از ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های بسیاری استفاده کنید. رنگ‌های روشن و شاد بهترین انتخاب برای فصل بهار هستند. در فصل پاییز و زمستان هم از رنگ‌های تیره‌تر و خنثی مثل مشکی، طوسی قهوه‌ای، نارنجی و برای ست کردن کیف و کفش خود استفاده کنید.

متریال‌های مختلف را با هم ترکیب کنید. لزومی ندارد که کیف و کفش خود را از یک جنس انتخاب کنید. اگر کفش چرمی به پا می‌کنید یک کیف جیر برای آن مناسب است و برعکس. بلافاصله خواهید دید که استایل شما بسیار جذاب و متفاوت می‌شود.

مسأله‌ای که در زمینه ست کردن کیف و کفش اهمیت دارد این است که کیف و کفشتان از هر نظر هماهنگ باشد. نباید طوری انتخاب کنید که فقط یکی از آنها برجسته باشد و توجه را فقط به یکی از آنها جلب کنید. هر دو باید به یک اندازه زیبا و جذاب بنظر برسند.

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

 

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

 

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها

 

قوانین طلایی ست کردن کیف و کفش برای خانم‌ها
 

 

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه