لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟

لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟
لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟
لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟

لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟

کیف زنانه یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها است. در قدیم به کیف‌های زنانه توجه خاصی نمی‌شد ولی با گذشت زمان به یکی از اجزای جدایی‌ناپذبر استایل خانم‌ها تبدیل شدند. شاید در گذشته خانم‌ها وسایل زیادی در کیف خود نداشتند ولی با گذشت زمان تعداد و حجم وسائل مورد نیاز آنها افزایش پیدا کرد. تقریبا همه خانم‌ها بدون کیف دستی خود نمی‌توانند بیرون بروند. خانم‌های منظم و باکلاس به لوازم ضروری کیف خود اهمیت خاصی می‌دهند و می‌خواهند برای هر موقعیت و شرایطی آماده باشند. رادیو مداژ در ادامه در مورد لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس برای شما صحبت خواهد کرد.

لوازم ضروری کیف خانم‌های باکلاس چیست؟

کیف لوازم آرایش

نیازی به گفتن نیست که کیف لوازم آرایش برای خانم‌ها چقدر اهمیت دارد. سایز کیف آرایش خود را با توجه به حجم کیف دستی یا دوشی خود انتخاب کنید.

درون کیف لوازم آرایش خود حتما رژ لب، خط چشم، ریمل ابرو، یک کرم مرطوب کننده دست و صورت کوچک و سوهان ناخن داشته باشید تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

خوشبو کننده دهان

برای یک خانم باکلاس بوی بد دهان تعریف نشده است، مخصوصا وقتی قرار است در یک جمع حضور یابد. خوشبو کننده‌های مختلفی وجود دارد که خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. اسپری و آدامس راحت‌‌ترین انتخاب‌ها هستند. اگر به جویدن آدامس علاقه دارید طعم نعنا و اوکالیپتوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون علاوه بر از بین بردن بوی بد برای مدت طولانی، تازگی و خنکی مطبوعی را به شما می‌دهند.

دستمال کاغذی و مرطوب

گاهی در محیط بیرون به آب و صابون دسترسی نداریم. در چنین مواقعی دستمال مرطوب به کمک شما می‌آید. از آن برای پاک کردن آرایش خود می‌توانید استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که دستمال کاغذی هم به جای خود از لوازم ضروری کیف خانم‌ها است.

خودکار و دفترچه یادداشت کوچک

یکی از وسایل خانم‌های منظم دفترچه کوچک و یک خودکار ساده است. درست است که خیلی چیزها را می‌شود در تلفن همراه خود ثبت کرد. ولی داشتن دفترچه و خودکار هم در جای خود لازم است.

عینک آفتابی و قاب آن

عینک آفتابی علاوه بر محافظت چشم شما در برابر نور آفتاب استایل شما را هم جذاب‌تر می‌کند. حتما عینک خود را درون قاب آن قرار دهید تا شیشه‌های عینکتان با وسایل درون کیف خراشیده نشود.

کیف پول

داشتن حداقل یک کیف کوچک پول بسیار لازم است. کیفتان حتما دارای قسمت‌های جداگانه برای پول نقد و کارت‌های بانکی باشد. اینگونه براحتی به آنها دسترسی پیدا خواهید کرد.

عطر

خانم‌های باکلاس هیچ وقت عطر خود را فراموش نمی‌کنند و آن را جز لوازم ضروری کیف خود حساب می‌کنند. امروزه عطرهای شیشه‌ای و یا اسپری‌های کوچک نیز موجود است. حتما یکی از آنها را به همراه داشته باشید.

گیره و کش و سنجاق مو

گیره و کش و سنجاق از دیگر لوازم ضروری کیف خانم‌ها هستند که همیشه گم می‌شوند. پس برای اینکه موهای خود را آراسته و جمع نگه دارید و در موقعیتی بدی گرفتار نشوید، تعدادی به همراه خود داشته باشید.

شارژ موبایل و فلش USB

وسایل الکترونیکی جزیی از زندگی ما شده‌اند که زندگی بدون آنها مثل زندگی بدون آب است. برای اینکه هیچ وقت شارژر گوشی خود را فراموش نکنید، یک شارژر جداگانه برای کیف خود بخرید. داشتن یک فلش USB فضای ناچیزی می‌گیرد و به همراه داشتن آن زحمتی ندارد.

هندزفری

هندزفری در محیط بیرون به آزاد بودن دستان شما کمک می‌کند، پس به راحتی می‌توانید در زمان مکالمه یا گوش دادن به موزیک از هر دو دست خود استفاده کنید.

آینی جیبی

لازم به توضیح نیست که آینه جیبی یکی از لوازم ضروری کیف خانم‌ها است و چقدر به کارشان می‌آید. می‌توانید از آینه‌های دوبر جیبی با بزرگنمایی‌های مختلف استفاده کنید.

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه