کفش پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای چیست و کجا آن را بپوشیم؟

کفش پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای چیست و کجا آن را بپوشیم

کفش پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای چیست و کجا آن را بپوشیم؟

یکی از کفش‌های پرطرفدار بین خانم‌ها کفش‌ پاشنه بلند بند پارچه‌ای است که کمتر خانمی وجود دارد که به این مدل کفش علاقه نداشته باشد. کفش‌های پاشنه بلند یکی از اکسسوری‌های خاص برای خانم‌ها است که می‌توان آنها را در تمام استایل‌ها استفاده کرد.

کفش‌های پاشنه بلند زنانه در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند که شاید گاهی انتخاب را برای یک خانم سخت می‌کنند. کفش‌های پاشنه بلند جلو باز، جلو بسته، پاشنه یکسره، پاشنه مخروطی، لژدار و مدل‌های بسیار زیاد دیگری که وجود دارند.

یکی از مدل‌هایی که شاید کمتر در بین خانم‌های ایرانی استفاده می‌شود کفش پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای است. در این مدل به جای استفاده از بند معمولی یا چرمی از پارچه استفاده می‌شود. بند پارچه‌ای هم در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های خاص خود وجود دارد که می‌تواند بسته به مدل کفش و نوع استفاده متفاوت باشد.

"<yoastmark

چگونه و کجا آن را استفاده کنیم؟

کفش زنانه پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای ظاهری اسپرت و شیک را برای شما ایجاد می‌کند. از طرف دیگر می‌توانید این کفش را هم در استایل کژوال خود استفاده کنید و هم در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی. برای پوشیدن این مدل کفش هیچگونه محدودیتی ندارید. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به مکان یا مراسمی که قرار است از آنجا حضور یابید، رنگ، طرح و مدل کفش و بند پارچه‌ای آن را انتخاب کنید.

مدل‌های تک رنگ برای مراسم‌های رسمی مناسب‌تر است و در استایل‌های مونوکروم ظاهر شما را بسیار زیبا می‌کنند. ولی این به این معنی نیست که نمی‌توانید از مدل‌های رنگارنگ و گل‌گلی استفاده کنید.

اگر از آن جمله افرادی هستید که دوست دارید همیشه در حال تغییر باشید و از پوشش روتین خسته می‌شوید مدل‌های طرح‌دار و گل گلی  را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

می‌توانید این مدل کفش را در استایل خیابانی خود با یک شلوار جین یا پارچه ای برمودا به پا کنید. یا در مهمانی‌های خانگی و دورهمی های دوستانه همراه با شلوار یا دامن و یک شومیز زیبا از پوشیدن آن لذت ببرید.

نحوه گره‌زدن بند پارچه‌ای هم به سلیقه خودتان بستگی دارد.  گره‌های بغل و پشت پا بسیار زیباتر از گره جلوی پا هستند. گره جلو توجه را به روی کفش منتقل می‌کند و گره پشت پا توجه را از روی کفش برمی‌دارد.

در ادامه چند مدل و طرح کفش پاشنه‌ بلند بند پارچه‌ای را با هم می‌بینیم.

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

"<yoastmark

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه