کیف مجلسی شیک و مناسب برای جشن‌ها انتخاب کنیم

کیف مجلسی چرم

کیف مجلسی شیک و مناسب انتخاب کنیم

آیا انتخاب لباس برای جشن‌ها بسیار مهم است؟ بله، ولی انتخاب کیف مجلسی مناسب در نوع خود مسئله‌ای چالش برانگیز است.

اکثر طراحان لباس باتجربه معتقد هستند که کفش، کیف و اکسسوری‌ها می‌توانند ظاهر لباس شما را کاملا تغییر دهند. آخرین چیزی که بعد از لباس و کفش برای یک مراسم یا جشن نیاز دارید کیف است. انتخاب یک کیف مناسب وقتی با انواع مدل‎ها مواجه می‌شوید ممکن است سخت باشد.

 

چند نکته برای انتخاب کیف

اگر تصمیم دارید برای خرید کیف خود وقت بگذارید پیشنهاد می‌کنیم که لباس و کفش خود را با خود ببرید. اینگونه می‌توانید رنگ‌ها را از نزدیک با هم مقایسه کنید.

 

جشن‌هایی که به آنها دعوت می‌شوید به جای خود حالت رسمی و غیررسمی دارند. پس زمان خرید حتما به رسمی و غیررسمی بودن مراسم توجه کنید. زیرا این موضوع بر انتخاب شما تاثیر بسزایی می‌گذارد.

 

برای انتخاب کیف مجلسی آیتم‌های زیادی از جمله مدل، جنس، رنگ، قیمت و غیره را باید در نظر گرفت. اگر لباس مشکی یا سفید می‌پوشید بهتر است که برای جلب توجه بیشتر، کیف‌های رنگی به دست بگیرید. به عنوان مثال کیف قرمز روشن برای لباس مشکی شما مناسب است.

 

برای لباس‌های روشن می‌توانید کیف‌های ‌تیره‌تر را انتخاب کنید. این تضاد رنگ به استایل شما زیبایی بیشتری می‌بخشد. از طرف دیگر می‌توانید از رنگ‌های تنالیته تیره‌تر لباس خود برای انتخاب کیف استفاده کنید.

 

در صورتیکه لباس طرحدار یا فلورال به تن می‌کنید می‌توانید رنگ کیف خود را با یکی از رنگ‌های طرح لباستان ست کنید. این بهترین انتخاب است و هارمونی زیبایی به استایل شما در مراسم می‌بخشد.

 

مثلا اگر لباس زرد با طرح‌های بزرگ آبی پوشیده‌اید حتما کیف تک رنگ آبی تیره یا سورمه‌ای به دست بگیرید.

 

لباس گران نخرید

یکی از نکات مهم این است که همیشه لازم نیست لباس گران قیمتی بخرید. شما می‌توانید یک لباس با قیمت مناسب تهیه کنید و با استفاده از کیف، کفش پاشنه‌دار و اکسسوری‌های باکیفیت ظاهر لباس خود را زیبا و گران قیمت نشان دهید.

 

پس اگر بودجه کمی دارید بهتر است بیشتر آن را روی کیف مجلسی، کفش و دیگر اکسسوری‌ها صرف کنید. کیف، کفش و اکسسوری‌های زیبا و با‌کیفیت همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند.

یک ایده خوب این است که استایل خود را خنثی نگه دارید و اجازه دهید کیف شما بدرخشد.

 

فرم اندام

اندام شما هم می‌تواند بر انتخاب شما تاثیرگذار باشد. اگر قد کوتاهی دارید توصیه می‌شود یک کیف مجلسی کوچک به دست بگیرید. اینگونه استایل شما غیرواقعی بنظر نمی‌رسد. اگر بلند قد هستید باید کیف‌های بزرگتری انتخاب کنید. از حمل کیف‌های خیلی کوچک بپرهیزید تا تداعی‌گر فیل و فنجان نباشند.

 

سایز کیف

انتخاب سایز کیف هم بسیار حائز اهمیت است و به نوع مراسم و انتخاب شما بستگی دارد. اما توجه داشته باشد که کیف شما باید گنجایش لوازم مورد نیاز شما را از جمله تلفن همراه و لوازم آرایش داشته باشد.

 

و در آخر به یاد داشته باشید که انتخاب یک کیف با کیفیت و زیبا تصمیمی است که می‌تواند آن را برای سال‌ها برای شما نگه دارد.

شما می‌توانید برای خرید کیف مجلسی با قیمت مناسب اینجا را کلیک کنید.

 

کیف مجلسی ysl

کیف مجلسی ysl

کیف مجلسی طلایی

کیف مجلسی دسته دار

کیف مجلسی مشکی

کیف مجلسی پارچه‌ای

کیف مجلسی بنفش

کیف مجلسی ysl

کیف مجلسی چرم

کیف مجلسی مشکی

کیف مجلسی براق

کیف مجلسی چرم

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه