کیف هوبو (هلالی) را کجا و چگونه استفاده کنیم؟

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

کیف هوبو (هلالی) را چگونه و کجا استفاده کنیم؟

کیف هوبو یکی از اکسسوری‌های ترند روز و بسیار محبوب است. این کیف بیشتر به خاطر استفاده کاربردی آن که در ادامه توضیح می‌دهیم شناخته می‌شود.

کیف هوبو به شکل هلال است و اندازه بزرگی دارد. معمولا از متریال نرم مثل چرم، چرم مصنوعی و یا پارچه ساخته می‌شوند و دارای بندی بلند و پهن هستند.

بند بلند و پهن و جنس نرم این کیف باعث می‌شود که وقتی در دست گرفته شود و یا بر روی شانه‌ها انداخته شود به شکل هلال در بیاد.

مدل کیف هوبو به گونه‌ای است که هم می‌توان آن را در دست گرفت و هم آن را بر روی شانه‌ها انداخت.

 

کیف هوبو نام خود را از کجا می‌گیرد؟

هوبو (HOBO) به کارگران بی‌خانمانی در آمریکا گفته می‌شد که همیشه خانه به دوش بودند. این فرهنگ تقریبا در اواخر قرن نوزدهم میلادی در آمریکا شکل گرفت و همگی ما آنها را دیده‌ایم.

آنها به نقاط مختلفی سفر می‌کردند و زندگی سختی داشتند. برای پیدا کردن کار مجبور بودند تمام وسائل مورد نیاز خود را درون یک کیف پارچه‌ بپیچند و با خود حمل کنند.

حتما در فیلم‌ها قدیمی و برنامه‌های تلویزیونی افراد بی‌خانمانی را دیده‌ایم که با یک دست چوبی را بر روی یکی از شانه‌های خود انداخته‌اند و به انتهای چوب یک کیسه پارچه‌ای گره خورده که آویزان است. فلسفه و نام کیف هوبو از آنجا گرفته شده است.

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

شکل و اندازه

کیف هوبو تا حد زیادی به عنوان یه کیف بزرگ رودوشی در نظر گرفته می‌شود که دارای یک بند بزرگ و پهن است. با قرار گرفتن این کیف بر روی شانه دست‌های شما برای انجام هر هرکاری آزاد است. همانطور که در بالا گفته شد از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود، ولی رایج‌ترین آن چرم نرم است.

چرم مشکی و قهوه ای معمولا بیشتر در این مدل کیف استفاده می‌شود. سایز آن می‌تواند متفاوت باشد. این کیف هلالی شکل است و این ویژگی چیزی است که کیف هوبو بطور گسترده با آن شناخته می‌شود.

 

کیف هوبو را چگونه استفاده کنیم؟

کیف هوبو یکی از کیف‌های کلاسیک است. با توجه به سایز و اندازه می‌توان آن را در استایل و پوشش‌های مختلفی استفاده کرد. با توجه به اینکه این کیف سایز بزرگی دارد بیشتر در موقعیت‌های غیررسمی از آن استفاده می‌شود، ولی طراحان مد با بکارگیری خلاقیت خود مدل‌های مناسب برای مراسم‌های رسمی را هم طراحی کرده‌اند.

 

این کیف برای سفرها و مهمانی‌های کوتاه چند روزه بسیار مناسب است و به خوبی می‌تواند نقش یک ساک مسافرتی را برای شما ایفا کند.

 

در پوشش اداری و رسمی خود از مدل‌های کلاسیک و ساده با رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی یا طوسی استفاده کنید. اگر اهل پوشیدن لباس‌های اسپرت هستید این کیف یکی از اکسسوری‌های مناسب برای کامل کردن استایل اسپرت شما است.

 

شما به راحتی می‌توانید کیف هوبو را در استایل‌های کژوال و خیابانی خود استفاده کنید. این کیف را با مانتو و دامن بلند یا با شلوار جین و کتان بپوشید. هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید. در کنار آن از اکسسوری‌های زنانه خود مثل عینک آفتابی و زیورآلات غافل نشوید.

 

کیف هوبو برای دخترهای دانشجویی که کوله پشتی را دوست ندارند مناسب است. سایز بزرگ این کیف فضای لازم برای تمام وسائل مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

 

اگر استایل هنری را دوست دارید این کیف در شکل کلاسیک یا در طراحی‌های مدرن و رنگارنگ خود استایل شما را متفاوت‌تر نشان می‌دهد.

 

 

 

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

کیف هوبو (هلالی) را کجا چگونه استفاده کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

برای ارسال دیدگاه لطفا ابتدا وارد سایت شوید .

وارد شوید

برگشت به بالا
خرید آنلاین پوشاک زنانه